fredag 3. august 2012

2 cert til Adorea i Moss!!!

For en fantastisk dag vi hadde i Moss på søndag! Kennel Adorea fikk CERT både på Toller og Ridgeback på samme utstilling!!! Jeg er så stolt!!!!

Elin, Merete og jeg reiste grytidlig søndag morgen med Adoreas Ridged Arwen, Almea, Chloe og Cola, og Adoreas Red Caprice bak i Adoreatransportere. Endelig på tur sammen igjen! Vi har det så gøy på tur!

Fremme i Moss møtte vi Hilde og Adoreas Red Duke Dexter. Tollerne og Ridgebackene skulle som vanlig inn på likt i ringen utfra tidsskjema. Heldigvis rakk jeg såvidt å stille Dexter før det var igang i RR-ringen.
Dexter gjorde som vanlig en god figur i ringen, og vant Åpen Klasse med CK. Og fikk CERTET og ble 2. beste hann etter championen Biko. Hurra!!! Dette er 2. CERTET på rad for Dexter. Og på de to utstillingene før dette (Dogs4All og NKK Drammen) tok han 2 reserveCERT. Fine, flinke gutten vår.


Dexter løper


Fine gutten vår!!! Må jo smile når jeg ser på han!



Så var det lilletuppa Chloe sin tur. Jeg hadde kun meldt på Chloe så jeg kunne konsentrer meg om henne, og gøy å prioriter henne når fôrvert Elin var med. Vi fikk ikke lange tiden på å trene, så må trene mer til neste gang. Men flink var hun!
Hun var eneste RR-valp og ble da selvsagt BIR-VALP! Vi ventet ikke til gruppa.



























Chloe foran dommerbordet






Arwen og Almea tar det hele med ro som de alltid gjør ringside, og ellers alle andre steder. Er så stolt av de, som tilpasser seg så bra overalt!



Verdens beste søstre koser seg ved ringen!


Siden begge er i Åpen Klasse stilte fôrvert Merete Arwen i første løperunde, mens jeg viste henne i enkeltbedømmingen.
Begge jentene gjorde det knallbra. Arwen vant den sterke Åpenklassen av 6 flotte tisper, og Almea ble nr 4. Så stolt av de!



Almea og meg venter på vår tur




Arwen og jeg foran dommerbordet. Minnebrikken på kamera ble fullt, så kun mob.bilde av vakre Arwen.



Arwen ble 2. beste tispe etter championen Leah (Ridgedogs) og fikk da CERT!!!! Juhuu! 5 mnd etter fødselen av 12 vakre små. I toppform denne dama!




Vi fikk også besøk etter utstillingen av den utrolig vakre Adoreas Ridged Cimba (Cognac før han reiste herfra) som bor i nærheten. Et vidunderlig vakkert hode på den gutten! Så gøy å se han igjen!


Adoreas Ridged Almea, Arwen, Chloe, Cimba og Cola



Pene Adoreas Ridged Cimba



Siden vi bare var 36 min fra Svenskegrensen tok vi en shoppingtur til Nordby og før vi satte nesen mot Sandvika der Caprice skulle være med Hege, Runar og onkel Adoreas Red Bailey på fjelltur.
Vi startet kl 05, og var hjemme kl 00:30. Sliten GT da ja! Men akk så fornøyd!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar